6 Ağustos 2011 Cumartesi

Web sitesi Proje Yapımı Yardımcısı JUMPCHART Nedir ?

Web sitesi yaparken en sıkıntılı iş siteyi kodlamaktan çok taslak çıkartmak ve tasarımları olmuştur.Benim için kod yazmaktan çok daha sıkıntılıdır.
Önce bir ajandaya taslağı çizerim sonra taslakta gerekli olan grafikleri tapmaya veya düşündüğüm grafiklerin benzerlerini grafik sitelerinden indiririm
Örnek vermek gerekirse site yapmadan önce google'a the best designs yazıp en ünlü tasarımlardan kafama yatanların iyi özelliklerini ajandadaki taslağa
eklerim...Kurguladığım grafiklerin keywordsleriniDeviantart Dribble gibi dünyaca ünlü grafikerlerin
bulunduğu sitelerde aratırım eğer iyi bir sonuç grafik bulursam indirip kenime uygun olacak şekilde yamalarım vs. vs.
Geçelerde Jumpchart diye bir site gördüm eski nesil tasarımı biraz ileri taşımışlar bu ajanda üzerinde yapılan işide gelin bizim sitemizde yapın demişler :)
Üye olduğunuzda istediğiniz bir subdomain üzerinden kendinize bir safya alabilirsiniz.Buradan proje oluşturup hızlıca taslak hazırlayabilirsiniz.
Ben kullanmaya başladım bana yararı var.Sizinlede paylaşayım istedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder